تعریف موفقیت چیست ؟

موفقیت در زندگی چگونه ممکن است؟

برای موفقیت در فروش چه باید کرد؟

شاید در دنیای مادی امروزه ما شادی حاصل از عنوان ها، یک خانه لوکس، ماشین جدید و … معنای حس خوشبختی و موفقیت باشند. اما آیا به راستی این چیزها خوشبختی هستند. این چیزها ذاتاً بد نیستند اما پایدار و ماندگار هم نیستند. کم کم ذوق و شادی شما نسبت به این چیزها کم رنگ تر می شود. ماشین های جدیدتر، خانه های لوکس تر می آیند که شما را دوباره در حسرت می گذارند. پس موفقیت چیست ؟ فرد موفق کیست ؟این چیزی که می خواهیم در این مقاله بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید معنای درست موفقیت و فرد موفق را بدانیدبا ما همراه باشید.
شاید گفت موفقیت یعنی موفق شدن و رشد در تمام امور از جمله:موفقیت در سلامتی، موفقیت در معنويت، موفقیت در ثروت، موفقیت در آرامش، موفقیت در عشق، موفقیت در تحصیل، موفقیت در زندگی، تیم، خدمت به ديگران و حتی موفقیت در ارتباط با دیگران این ها یک موفقیت تمام عیار هستند.
شاید باورتان نشود اما موفقیت برای شما یعنی حس درونی شما نسبت به باورها و انتظاراتتان و این را هیچ کس به غیر از خود شما نمی تواند درک کند. حتی دیگران هم نمی توانند به شما بگویند خوشبخت یا موفق هستید در حالی که خود باور ندارید. برعکس آن هم صادق است. مهم ترین ویژگی موفقیت داشتن هدف است. بعد از آن داشتن راه های درست و مناسب برای رسیدن به هدف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست
Call Now Button